Tips och lite sömnig

Idag efter matten gjorde jag som jag skrev tidigare, alltså åkte ner på stan och åt indisk mat med min pappa. Det var jättetrevligt och supergott. Fick verkligen mersmak......(daniisdaniis jag fick mersmak. höhööh va rolig ja e! Nerd.)
Jag tror stället hette new India och de ligger vid bävernsgränd. Jag rekomenderar buffén starkt. jag lyckades för en gång skull inte äta ihjäl mig heller :) Efter maten och kaffet gick jag hem, det är ju så jäkland halt så man vill ju inte slå på arslet med cykeln!
Nu sitter jag och slösurfar och har pluggat lite också. Inväntar skivstången som börjar om tre timmar och 20 minuter. haha.....ofta jag vänta på den kom jag på nu....det är ju lång tid kvar! Vad ska man göra liksom?

Hörs!
Imorgon e det freeeedag! :D



Jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AVANCERA MOA, AVANCERA!!! :P <3

2008-11-20 @ 16:30:26
Postat av: Anonym

/ Hannah :P

2008-11-20 @ 16:30:34
Postat av: Maria

Haha, Hannah!

2008-11-20 @ 17:13:57
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Hannah

haha minns ni inte ;)

2008-11-21 @ 12:10:06
Postat av: Moa

Klart jag minns, glömmer de aldrig (:

2008-11-21 @ 21:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0