Very big - Huge - Enormous

Hej på er!!

Sitter och pluggar lite engelska, därav min rubrik....håller just nu på och lär mig massa synonymer. Har prov imorgon och allt borde väl sitta nu i min lilla skalle, men så är inte fallet. men ett tyvärr får jag säga. Men imorgon så har jag geografi 9-10, sen kan jag och maria och alla andra i klassen som vill plugga in i det sista.....för sen har vi lunch och sen kommer provet. Efter provet så blir det att skriva en sv-uppsats, och sen spanska....tror jag ska guida runt nån spanjor med några andra fakstik. Intressant! För hur mkt kan jag säga på de språket. Aqui comemos - här äter vi, hahah vi får se hur de går!
Imorgonkväll ska jag nog plugga matte, har prov på torsdag, men de är också det enda som vi har, så de blir skola mellan 11.30 tills att ajg räknat klart typ :) Sen tycker jag vi som har lust ska åka ner på stan och fira med shopping och kanske lite kaffe latte =)

Nån fika på Wahynes i somras, islattes byts nog ut mot en vaaarm!

Ikväll har jag vart på Jennys Styrkemedel, och så har jag pluggat en del, fick skjuss till träningen ikväll villket kändes som en himlans lyx, minns inte sen när jag fick de senast. Efter träningen tvingade jag också pappa att vi skulle åka och köpa Keso, kan ju inte äta frukost utan kesoo på mackan. nejnej!
Men nu ska jag plugga lite till och sen sova!
Förresten, mattelektionen idag vid 16.00 var heelt spårad, alla var verkligen aströtta och i sitt maxade ESSE!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0