Yo Estado ahora en el colegio!

Så ligger det till....jag är alltså i skolan just nu och jobbar på. Har precis haft spanska och jobbat vidare med mitt grupparbete om Tango och dess historia och teknik inom dansen. Divertido - kul skulle man kunna säga :) Jag har även haft utvecklingssamtal med min lärare, vi betsämde att jag ska börja jobba mot ett mvg och har chasen, så de är ju possitivt, men så ska ajg brja prata spanksa med min lärare på lektionerna också. hehehaha, skämmiiiii. :)
Snart så har vi lite förberedelser inför att alla nior  som kommer och kikar på vår bästa skola Rosendal nästa vecka, tis,ons,tors. Jag och några till ska pimpa skolan så den blir smipig (mitt prohram jag pluggar) så det innebär att ajg nästa vecka är ledig Tisdag, onsdag förmiddag och tosdag. hallelujah!!!!!
 Idag ska jag även på ett Smipmöte, och så ska jag jobba med ett grupparbete om Fascism.
Vid två blir det en promenix med Maríifis ner på stan och gymmet. Jag ska träna med min mori och sen tar vi bussen hem. Ikväll blir det Basket!

VAD SKA NI GÖRA IKVÄLL?

Jag måste bara säga att jag e så jäääälaaa fín idag. Jag har på mig ett par mörka struprör, raggsockor, randig tröja...ni vet den från weeday, och en lite knut mitt på skallen :)

PUssen och kramen.......nu blire hardworkwork. Längatr lite till löpninge senare idag måste jag säga.  (nörd javisst)



Måste medela när jag ändå skriver att jag har en banan i fickan nej väskan idag, och jag har den i mitt röda bananfodral som ajg fick av några finisar i sommras. Så grymt bra MOT bruna bananer. (nöjd)


Kommentarer
Postat av: Marias pojkvän

He he :) Ni får komma och hälsa på mig snart, det är la på tiden?

2008-11-25 @ 16:21:01
URL: http://eri...........se
Postat av: malin

jag är fortfarande lack på matte för att hon inte ville köpa ett brunt bananfodral :( haha ;)

2008-11-26 @ 20:29:16
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0