Bloggar jag igen....

Hej igen!
Vilken bloggdag de vart......sitter och chattar lite och har precis kollat aa och läst de sista i geografin. Har en god kopp te och en banan här framför mig. bangar man på en bana? nej man gör ju inte de.



Tänkte skriva min träning denna vecka, tror den blev ganska bra och varierad!

Måndag: pulsjumpa
Tisdag: löpning 4 km
Onsdag: lite mer cykling än vanligt + shopping på stan
Torsdag: mycket cykling, 15 min kondition + 50 min styrka
Fredag: boxercise, jobbade 4 h (stod hela tiden...de ÄR jobbigt :P)
Lördag: 1 timmes promenix + utfallsteg
Söndag: 30 MIn jogging + styrka

Nu får vi se hur den här veckan blir, de återstår att se....har inte planerat så mycket i alla fall. Min lillasyster Emma fyller år på tisdag (9 bast) och min bror fyller 21 på torsdag, så de blir middag på tisdag hos pappa, och middag på fredag hos mamma (hämt-Sushi, för första gången för min del) ojoj, hur ska de sluta?!

Jobb denna vecka: onsdag: 19-22 Ultuna friksis Torsdag 13.30-20 Baohous, Lördag 12-18 Baouhous. Söndag 9.30-12.30 Friskis Ultuna.........Moneymoneymoney....must be funny yeahhaaa....blir lite shopping i sthlm på lovet!

Sov så gott. jag tänkte sikta på läggdags 22....men vi får väl se....
Kisses from moeihoi!

Bild kulturnatten nian, över två år sen!!

Kommentarer
Postat av: as you wish hun!

gillar ditt träningsupplägg skarpt! skulle mer än gärna svettats med dig, men milen mellan oss är tyvärr för många.. lycka till med sushin! and keep up the good work! vi höörss finis!

2008-10-19 @ 21:38:21
Postat av: "Erik"

Va söt du e. E ni allvarliga?

2008-10-19 @ 21:45:42
Postat av: Anonym

Alltså Moa! måste erkänna att jag inte läst din blogg på ett tag, men faaaaen vilken imponerande design :D

2008-10-20 @ 21:28:26
URL: http://tovebritta.blogg.se/
Postat av: Hannah

jag kommer ihååååg <3

2008-10-21 @ 23:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0