Godkväll

Gudherrejöössesminskapare va min blogg har krånglat på senare dar, var Maria som ladda upp neranstående bilder, Tack för de!
Riktigt jobbigt när man inte kan uppdatera som man vill, låter ju töntigt men de e sant.

Idag har ajg vart på Kurs på Friskis, jättebra var den! efter de har ajg tränat. 30 min på löpbandet 30 stryrka de var riktigt jäkla skönt. Sen så har de blivit en hel del cykling under dagen med.

Under kvällen har jag och Mamma tagit det lugnt tillsammsn, käkat en god kycklinggryta och sådär.
Tänkte gå och borsta tänderna nu och göra mig klar för natten, ska stiga upp vid halv nio nämligen för att värda på friskis.

Vid två ska jag till Bauhaus och kolla in korvmojjen som jag kanske ska börja jobba i, så jag och mamma cyklar helt enkelt ut till Boländerna på eftermiddan. Kvällen blir pluggig och förberedande för veckan, kanske tränar 17.30 på Helanas med. tror det ;)

GODNATT! Vad tycker ni om designen på bloggen förresten?
mallanballan som trixat!

Kommentarer
Postat av: sara

du grejade headern! snyggt:)

2008-10-05 @ 21:04:26
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0