Godmorgon

Eller kanske god förmiddag :)
Idag har vart en såndär morgon som man skulle vilja att alla morgonar var. Jag hade klockan på rigning 9.30, jag går upp i lugn takt, sätter på mig en stor ljusgrå mjukisoverall....går en promenad på cirka 30 minuter och SOLEN, och då menar jag verkligen solen, jag hade nästan behövt solbrillor. Stekigt! Kanske lite för stekigt om ajg hade gått runt i ett par polioter 23 Oktober. Nu kom ajg på att min bror fyller 21 idag, vi ska fira honom imorgon!

I alla fall så när jag kom in igen så gjorde jag mig lite frukost, kollade på Tv - "malou möter", Bagge i Idoljuryn va gäst, skoj! Tur man akn ha liksom......jamenar en sån läckerbit, eller hur Sara?

Nu har ajg klätt på mig och har lite datatid. Matten börjar kvart i yolv så måste cykla hemifrån halv, Efter matten och lunchen så ska ajg cykla och jobba  snabbmatsköket.....ändå tom 20.00, då det stänger! Ni får gärna ringa mig på min mobil om ni känner för det!! Jag är glad för all uppmärksamhet jag kan få satt säga.

Imorgon är det Fredag! Oh va jag längtar....har Etik och livsfrogor, och sen samhällskunskap, efter de två timmars lunch och den Idrott, vi ska ha Yoga, spännande att Markus ska hålla i det (vår idrottlärare, jag kan inte tänka mig han göra kissande hunden). Efter idrotten ska jag och Maria och kanske nån till ner på stan och kika, sen ska vi Fika ekologiskt kaffe på Symphoni Coffe typ, vi har rabbat :) På kvällen blir det Sushi hos min mamma, sen Idol.....Perfekt dag liksom!

Igår köpte jag förresten en grå halsduk! Riktigt stor!

Nee nu ska jag kika lite bloggar och annat, kanske skriva HEJ till Maria som logga in just också.

Peacepeace.


banan,keso,kanel-macka, Yogurt med "allt" man behöver, och en god kopp kaffe.
Starten på dagen är viktigast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0