Hallå!

Hejhejhejhej "vill du ha senap och ketshup på den"?
E verkligen hur trött som helst.....kommer nog sova gott ikväll efter 6,5 timmes slit och försäljning!

Imorgon är det Fredag, va fort den här veckan har gått!
Jag har två lektioner, sen lunch och sen yoga på idrotten. En lugn fredag såhär innan höstlovet. Att jag dessutom ska fika på stan på eftermiddagen och dricka ekologiskt odlat kaffe och sen på kvällen käka Sushi.....gör att jag får lite stockholms-brud feeling. Liksom Yoga, fika, sushi, och mys i soffan......De låter ju bara för blondinbella typ. Ja, jag kanske ska bli Nya "BrunMoa",  eller va säger ni?

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen lägga mig och läsa och sova. Ska bli mysigt att sova, brukar vara de när man e trött!

Kommentarer
Postat av: "Erik"

Varför inte "Snygg-Moa"? He he :)

2008-10-24 @ 11:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0