hejhejhej!

Skriva kan jag i alla fall fortfarande göra.
Idag efter lunch stannade jag och Maria och maria kvar i skolan ett tag. jag skrev en logg på vadringen förra veckan och så rättade ajg ett brev som ajg skrivit på spanskan. hann med att läsa lite i engelskaboken också. nu är ajg på s. 60...kämpakämpa :P
I grupprummen på Rosendal kan verkligen allting hända. Ibland kommer "söta" Elinora <3 fram och busar...hon e en ganska högljudd tjej som har konstiga rörelser för sig och en ganska spänd och sned mun. denna roll spelas av mig själv när jag bli frustrerad, oftast över plugget då. Idag ramlade Maria dubbelvikt av stolen...det var enbart Elinoras fel, hon var helt vild idag. ha ha......

Jag kom hem efter skolan vid cirkus tre. då gick jag ut och sprang, jag skulle passa på och hämta ut lite pengar ( läs: min löön) så jag springer förbi Lundellska, och vem kör inte förbi mig med bilen om inte Mathilda :) haha jag fick lite cred över min hastighet, tack för de! Vi bestämde i alla fall för att alla "finisar" skulle ses på höstlovet. Vi har ju så mkt för oss nuförtiden så vi knappt hinner med varandra. Men så nu vet alla att EN dag på höstlovet är tillägnad vårt gäng :)
Löpningen i sig gick väl sådär idag, jag var lite tung i benen och allmänt tressad, men de kändes lite kul att springa runt med en "dyr liten rumpa" påvägen hem :) Skön känsla att lägga ner alla pengar i min sparplånbok sen när jag kom hem, kan jag ju meddela er!
den som spar han har.

Efter träningen duschade jag och gjorde mig en smoothie, den blev riktigt lyckad. Blev typ helt lycklig. det enda jag hade i var: naturell yogurt, osötad musli från Ica med lite nötter i och så smaksatte jag med röda vinbär som vi har frysit in. lätt som en plätt och ett bra återhämtningsmål! Rosa och fin blev den dessutom :)




Under kvällen har ajg bara pluggat spanksa och de ska jag gå och fortsötta med. Har prov imorgon.......
Men först ska jag ta mig en kopp kaffe som precis är fördigbryggt.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHA, asså Eleonora ska bli min BÄSTE VÄN! Seriöst, skönare "figur" får man leta efter!!!

2008-10-07 @ 19:55:23
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0