Helllooo!

Va töntig du e                              -           Man riktigt känner hur de pirrar till och man blir alldeless fnittrig, haha.
Nu har jag hjälpt min mamma med att packa upp alla matvaror, gud så fullt det är överallt här hemma nu!
Massa grönsaker,frukt,nötter,pasta,gröt,musli, melon och annat nice!

Idag måste jag plugga engelska.....punktpunktpunkt, sen klockan 17.30 så ska jag på magnus Intesiv, han har ju såå bra musik. tex. Alone :) Tex Ni air :( tex. Rihanna: s nya :)
Ikväll ska vi äta middag här hemma hos mig, mamma, Ludde och Larry - färsk pasta tror jag de blir. Sen ska jag kolla på Idol, och vila upp mig inför jobbpasset 12-18 imorgon (lördag) På söndag jobbar ajg 09-18. ojojoj, kommer ramla ihop när jag kommer hem. men malinfini kanske ska komma och sällskapa mig några timmar. Sweetie!



Juste, ska nog förbi marias nya lgh också och spana in den!

Pusspåkinden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0