Hoho

Tjenaretjenare!

Ville bara säga att jag idag tappade min dator i skolan innan första lektionen, och den sprack! Hur dyrt kommer det här bli??

Ikväll har ajg vart med Pappis och handlat på Ica Maxi, skoj vare. Har en riktigt dunderfrulla att käka imorgon. Yogurt med (cashwenötter,valnötter,paranötter och lite aprikoser) Till det ett solrosfrö-bröd ganska mörkt men mjukt med Keso, skinka och paparika...sen lite kaffe :) Ojoj, måste sova så jag får gå upp snart. hehe......

Aja, ja e en nörd men I like it, al lot!
Imorgon slutar min klass tolv, då ska Smarr och jag skrida fram i ett soft tempo längst ån tsm :) (löpning m.a.o)

Godnight and sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Smarr

alltså, det låter ju gott.

2008-10-21 @ 17:55:37
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0