Idol

Igår åkte vi tillslut till idol, Min papa och lillasyter Emma hänge med isället för Paula & Idaa som inte kunde. Fördel: vi kunde åka biiil! Gud så skönt å slipa tågen!
Vi kom fram vid sju och då var lokalen rätt tom, inte värsta trycket direkt. Saga och Karro kom :D Vi hade de kul och tog "lite" bilder på varandra. Sen blev de insläpp och vi råkade sätta oss precis bredvid juryn, Andreas sida. Shit va han e snygg! bättre i verkligheten. verkligen kritvita tänder och bara allmönt sexig! :)
Programet var rätt kul de med, har inte nån favorit eller sådär bland deltagarna men de är alltid kul å höra på lite musik!
I reklamernna tog vi de lurre......sen när de var nyheter fick man gå ut från själva studion, jag, Maria; karro och Saga pratade masssa.......vi förstår varandra så bra :) Sötnosar.
Sen blev de omröstning och jag måste säga att för mig spelar de inte så stor roll vem som åkte, de var mest konstigt att Elias åkte eftersom han inte var sämst, så därför var de ju lite snopet han han åkte...menmen. Vi tog våra grejor, lämna våra teefonummer och sa hejdå till Juryn, satte oss i bilen och shit va trött jag var. Kom hem vid halv ett!

Idag har jag vart hemma, kände mg inte fit for fight när jag vaknade så de var bara att sova vidare, tror inte de är så bra att gå upp sju när man somnar ett, om amn inte sovit nått natten innan. jag tolkar de som att ajg e sjuk, så sjukanmälde mig helt enkelt!
Nu har jag pluggat svenska, och lagt in bilder på datan. Åt en mysig frukost vid halv tolv med som ni ska få se.
Först lite vandringbilder:
(går inte att ladda upp bilder), ni får se dem sen




Kommentarer
Postat av: Maria

megasötnosar :)

2008-10-03 @ 14:28:13
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: sara

haha lämna ni nummer till andreas eller? (kom igen bagge e snyggare)

2008-10-03 @ 15:09:01
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Karolina

NI är Sötnosigaaaa (:

2008-10-04 @ 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0