Lov?

Ojojoj, det här lovet bara rusar förbi.....och själv hinner jag knappt vila! man får ta varje stund man får och försöka utnyttja den till lite relaxning.
I måndags var ajg som sagt i sthlm. I tisdags så var ajg på intervju på Friskis, sen tränade jag och maria inne på gymmet. Därfeter åkte vi hem till henne och resten av finisarna koma (förrutom Mathilda som slet och jobba på Willys) Men vi som var hos maria satt och snackade massa och umgicks sådär vanligt. Vid sex spelade vi bowling på Bowlaget och efter de åt vi på dargon Palace. Vi rullade väl i princip ut efter den buffén och åkte hem till maria (MED Mathilda men utan Hannah) och tittade på The holliday och sov över. Igår så åt vi allihopa en frukost tillsammans, Mathilda tscak till sin frisör och själv åkte ajg på lunchjumpa med Tove. Vi bstade fetreåt och så åkte vi hem till henne och gjorde lunch. Sen blev de att jobba för min del mellan 16-20.
Idag ska jag också jobba fast mellan 13-20. Så vi får se hur det går, ring gärna och pigga upp min tillvaro i köket :)

Nu ska jag kolla bloggar/Fb osv. och sedan räkna lite matte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0