Min egna lilla dator - stor kärlek

Aaaaahbadooobaahejhej!
Sitter i mitt rum hos pappa nu, i min sköna pyjamas. Och vet ni? Internet är normalt! :) helt otroligt skönt att slippa Virusdatan hos min mamma.

Ikväll så har jag och Mrs Källman vart på ett riktigt höjdarpass. Efteråt så bastade vi! Passet var på Väderkvarn alltså i stan så det var huuur mycket folk som helst, nästan bara unga snygga tjejer! Värsta girlpowern....har inte hunnit köra nån träning på den anläggning den här hösten, så det var verkligen på tiden! Ett bra pulspass i alla fall, men en peppande ledare! Och så var det låten For you med EMD när vi körde sit-ups. haha....Jag och Maria fick nattklubbsfeeling och börjar samtidigt som vi ligger och cyklar köra lite moves, ni som brukar vara på turnén vet ju ;)
Läääängtar till i helgen! Då ska vi på Kryssning - Cinderella, lär bli riktigt festligt!
Lite tillbakablickar från Hallsta :)



Imogron är det Afrikadag i skolan, vi ska bla lyssna på en Asfrikanska författare, nån som har frågor till han? E rädd för att ingen har de.....menmen. Sen blir det afrikansk dans på svettis, efter lunch. Och till lunch förhoppningsvis något Afrikanskt.

Men nu kallar sängen och min nya Cosmopolitan!
Höööörs mina polare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Alla bilder är så sköna!! :D

2008-10-14 @ 09:12:25
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: sara

sexigt linne moa! vill ha ett sånt =)

2008-10-14 @ 16:43:37
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: idaa

hahah, alltså jag vet inte vem som är fulast på den där bilden. han eller jag xD

2008-10-14 @ 18:18:19
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0