Min dag

Hej på er läsare!

Idag steg jag upp vid nio för att börja skriva på ett arbete om Existensialismen - en filosfi som innebär att man ska gå in i sig själv mer, och lyssna till vad man själv vill. En rätt bra filosfi med andra ord :) jag blev i princip klar med arbetet vilket kändes skönt!
Vid halv tolv cyklade jag iväg till skolan och hade Matte, jag börjar äntligen fatta k & m-värden.......tog lite tid. hehe.
Efter matten käkade vi lunch, och sen cyklade jag ut till bauhaus för att jobba. det gick hyffsat bra. jobbade i fyra timmar i alla fall, så lite pengar vart det nog :) men jag gjorde några misstag, bland annat så fuckade kortläsaren sig en aning och så glömde jag fylla på med nya korvar. det är inte lätt att vara ny på ett jobb. det blir så himla stressigt när det kommer betsällningar på 3 hamburgare, en utan lök, en stor 150 gramare och så en liten med pommes......det här låter ju mkt, men sen kan de även (i samma veva) komma en familj som ska ha fem olika korvar. och till sist men inte minst, en kebabtallrik. Shiiiit! Menmen, jag får tänka på pengarna och att det nog går lättare och lättare för varje gång.



Imorgon har jag bara en samhällskunskapslektion runt tio, fter det ska jag Maria K och maria H ivg på lunchpasset skivtsångkondition. 16-20 ska jag jobba. två timmar helt själv, fast som tur är så följer Maria med och hjälper mig. suppersnällt!!
    -Maria på Turné! cool.


Nu ska jag nog ta mig lite middag, fast jag är inte sugen på att steka, usch...blir nog musli och hård äggmacka. Måste tipsa er om ett gott kaffe också. Zoegas - mörkrost, det kan man kalla redigt kaffe!

Men ha det bra så länge, vad händer i helgen förresten?

Kommentarer
Postat av: Maria

DEN OFRÄSCHASTE KILLE JAG SÄTT (på bilden).



Maria på turné - det är grejer det ::

2008-10-09 @ 21:11:03
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Karolina

Mojsan är duktig med korvar och kebab ;D

2008-10-09 @ 22:10:56
Postat av: Saga

Maria på turnébilden = påväg mot Bollnäs?

2008-10-10 @ 08:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0