RUSK Å FLÄNG

Hej!

Vilken riktigt pissig dag de har varit idag, rent vädermässigt. Den startade med cykling från Mårten i spöööregn.....de måste ju vara bland vidrigaste som finns, att komma fram till skolan sjukt äckligt blöt?....eeuuuh!

Vi hade i alla fall Matte i 45 minuter, efter lektionen så drog vi hem till mig och hämtade träningkläder, sen cyklade vi och käkade köttfärsbiffar med fetaost i hos Marias Mormor, trevligt! Efter de gick vi en sväng på stan och till sist men inte minst så gymmade vi i 1.5 timme på Väderkvarn. Bastun efteråt var väl behövlig!

Nu har jag gjort en diktanalys och läst lite om mitt arbete om Existensialismen som ajg ska prata om imorgon på första lektionen. Tror vi ska köra boxercise i skolan också :)
Efter plugget imorgon blir det jobb på Bauhous, 16-20. Men de ska jag nog klara av, hoppas det!

allt för mig!


Såhär regnigt var de idag.......


Såhär ville jag att de skulle vara idag......

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, va mysigt det var den där dagen, vi gick i nian, marjo hade röda jeans och jag saknar den!

2008-10-16 @ 20:18:16
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0