Så var helgen slut för denna gång!

Hejsanhejsan!

Jag sitter här och försöker lösa matteläxan med Sara i min klass, de är svårt och jag hatar verkligen känslan av att inte kunnna nått, jag tycker det är taskigt av lärare att ge sånna läxor!
Sen så har jag cirkus 70 engelskaord (grymt dryyyyga) att lära mig till imorgon, tror ni jag akn alla?? Nope....änåd har ajg kanske kollat på dem 7 ggr, jag suger verkligen på engelsa, uppenbarligen!
Agressioner!!!

Idag gick jag och Maria, som sov över hos mig igår upp 8.25, därav min trötthet kan jag tro....jag jobbade till halv ett, sen stack jag ut och sprang i solen till Sunnersta och tillbaka, det gäller att bokstavligen PRESSA in träningen i mitt lilla schema. Efter löpningen duschade jag på Friskis och cyklade hem igen. Väl hemma så bytte jag kläder, och var sedan ute ur min lägenhet på mindre än 5 minuter gen. Jag cyklade till Årsta och till min mormor, där bjöds det på kalopps, potatis och så massa goda grönsaker - och kaffe :) Jättegott och husmanskotigt! Jag damsög hela hennes lägenhet men så mkt mer blev det inte. Jag e så grymt trött!!!

Efter att jag vart hemma hos mormor så cyklade jag hem igen med riktigt trötta ben, svängde in på Willys och handlade , mild yoghurt, mjölk och hårdbröd, (uppbunkring til frukosten) Jag köpte det här "nya" solruta-brödet som även finns i sesam och Qinoa, ni vet reklamen som kommer hela tiden om konservativa frukostätare. haha. Så det ska jag prova imorgon :)

Snart ska jag käka, det gamla vanliga, gryta å ris....lite trisst känns de som, jag skulle valt haft Tacos, smart av mamma å säga att vi inte ätit de på länge NU, när hon redan börjat med annan mat. NOOOT.
Sorry för den nagativa tonen, men jag är trött, hungrig, irriterad och trött på alla läxor å måsten å jobb och skit!

Ge mig Greeekland!, ge mig loooov!


Kommentarer
Postat av: malin

ge mig höstlov och finisdag!

2008-10-12 @ 20:38:42
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: idaa

du kan ju inte cykla till årsta utan att hälsa på miiig!

2008-10-12 @ 22:58:47
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0