Söndag = Friskis

Nu har ajg kommit hem från jobbet som värd på Friskis, var riktigt trevligt att jobba idag. Var en vikarie som receptionist, och vi pratade om allt möjligt!
Lite jobbigt att alltid behöva gå upp tidigt på söndagar, men de är smällar man får ta antar jag....får hoppas på ny tid till våren!

Just nu håller min pappa på att sätta upp en spegel i mitt rum, jag har länge bara haft en "sminkspegel" men nu jäklar blir det en helkropps....lite drygt att behöva gå till ett annat rum när man ska prova kläder som jag har gjort förrut.

Det blev ju ingen Kryssning i helgen av X-antal anledningar, så istället bjöd jag Maria och Maria på middag, mysigt och skoj som vanligt! Vi käkade lax med matvete och majsallad. Till efterätt år vi fruksallad med honung och nötter. Smakade bra måste jag säga :)

resten av dagen ska jag ägna åt att ta det lugnt, andas, plugga geografi, laga rester från igår och så ska jag nog ut och springa :)

Stay cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0