Sthlm

Idag blev de sthlm!
Det var grymt bra som vanligt!
Vi började med att träffa Therese som vi inte sett på över ett ÅR! Vi gick och åt kina&Thaibuffé, även Sushi. Det var gott såklart! Sen satte vi oss på hennes nya favoritfik där de gjorde jättefina kaffelattes!
Efter maten och massa prat begav vi oss mot Weekday för att möta upp karro och Idaa :D Mysiga tjejer :) Vi gick runt lite men de vart hungriga så vi skildes åt. jag och maria fortsatte att gå runt och mysa och kolla kläder.
Jag fick med mig hem en grå kofta från Zara, haha som förra gången. Och ett brottarryggslinne i färgen naturvitt/benvitt, jag ska ha det som träningslinne :)

men fetre att ha hållit igång en hel dag så är jag ganska trött just nu, så ska nog sova rätt snart. Vi kom hem 21.30 så de vart ju en del timmar på stan!

Adiooos.

Imorgon blir det förresten först Friskismöte, sen Friskisträning....och därefter Finisträff......häng hos smarr, bowling, restaurang, och sen sleepover hos Maria :) Gryyymt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Dagen var gryyym och mysigt! Imorgon kommer likaså bli GRMYT ROLIG :D

2008-10-27 @ 23:00:44
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0