Tänkte dra mig

........till sängs nu.
Har precis packat, städat, satt på mig pyjamas och borstat tänderna....allt detta gjorde jag på Cirkus en kvart + att jag dessutom samtidigt chattat med Karrish!
Jag och Maria tänkte bege oss mot huvudstaden estocolmo imorgon, med upptåget 12.13 närmare betsämt. Sweet! Vi ska bla träffa Karro och så Therese som de var ett år sen vi såg! Sen måste vi ju hinna med lite lunch och fika och shoppning också :)

Idag har jag jobbat 6 timmar på Frsikis och svettis. I förmiddags blev de 3 timmar på Ultuna.....På eftermiddagen blev det 3 h på väderkvarn. Efter de sistnämda jobbpasset körde jag Magnus Intesivpass, riktigt härligt var det att jumpa, skönt att köra själv också så jag verkligen kunde fokusera. Ett stort minus var att ajg glömt min sport-bh......De gör jag ungefär två ggr per år och de är ju hemskt och jumpa i vanlig!

Aja......som sagt, nu ska ajg sova och vila upp mig inför imorgon!
Blir kanske lite läsning i sv-boken också, har visst nån läxa där som betynger mig. 1 läxa/ dag e väl ett bra mål?


 Foood

  Igårkväll!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder!!

2008-10-27 @ 11:24:46
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0