Tjaaa!

heeej!
jag sitter och har det skönt här hemma. har bara tagit det lugnt än så länge...pratat lite i telefon, plggat lite grann, städat, ätit frukost oc sovit länge typ :) Ibland är det skönt att bara vara :)
Dock ringde det en tjej från friskis som hade blivit sjuk, så jag måste åka dit till halv fyra och vara där till halv sex, men det ska nog gåååå. Gör ju ändå inget viktigt.
Ikväll ska jag träffa Maria och en till hemlig person. haha tåg-killen kan vi kalla honom. jag tror vi ska fika. Blir ju trevligt!

Just nu längtar jag till pappa som jag ska till på måndag, för internet hos mamma e ju heeelt konstigt! kommer upp skit så fort jag trycker mig till en ny sida. Jätteirreterande, kan varken ladda upp bilder eller kolla på andras bilder i stort fomat!! dessutom saknar jag mitt rum och sånt som jag inte har hos mammi.
Imorgon ska jag jobba igen på friskis, sen ska jag till min mormor på eftermiddan och städa hennes lgh. Kul att umgås lite, få sig en bit mat och lite slantar :)

Juste: jag överlevde på jobbet igår, var lite smått nervös men det gick. tur att maria var där :)
På kvällen hade vi det jättemysigt, min mamma bjöd på västerbottenpaj och kräftor, sen kollade vi på tv, sms: ade lite (haha) och drack söderte. Skön fredag!
Skivtstångspasset mitt på dan var också riktigt bra. har ont i rumpan idag. hehe.

Mot duscheeen!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Maria

Tåg-killen är råskön. Haha! Men det ska nog bli bra..... Jag har också ont i min starka rumpa :)

2008-10-11 @ 14:28:24
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0