Tv-kväll

De blev visst rätt mycket tv ikväll....de var längesen jag lyckades sitta så länge som ajg fakstikt gjorde. Jag började med Äntligen hemma, sen blev det andra avenyn, därefter Filmkväll hos Luuk, och ingen mindre än Mia själv i Mia&Klara gästade. En fin person. Sen avslutade jag det hela med Morgonsoffan.....Det är ju bara fööör kul! de roliga är att upptäcka små saker som de gör paraodi på, men inte nämner....typ att de har en megastor rosabandet-brosch, fast i färgen brun, hahaha......Idag drev dom också om att en skulle få träffa sin Idol. och då var de den här gamla vinprovar-gubben som skulle på chansen att få sin dröm gå i uppfyllelse. Idolen var Danny.....haha så han fick skriva sin autograf överallt, och jag som vet hur det är tyckte verkligen de var skitkul!

Springrundan idag gick också bra måste jag meddele, jätteskönt att få andas frisk luft, de rulla på i ett bra tempo! =)

En skoj grej......fan va de är kul att sätta sig själv i konstiag situationer.....
1. jag och Maria bastar i måndags, jag sätter mig först oh när maria kommer in så sitter jag där som en livsnjutare och blundar och andas sådär äckligt lugnt och "nöjt". Ni som brukar basta på friskis vet ju att de finns vissa som känner sig som hemma där inne i värmen och brukar lägga sig hej vilt på rygg och bara mysa. Kul att de känner sig så hemma liksom :)

2. Min pappa hade av nån väldigt konstig anledning klistart in en bild på mig, Maria och Andreas Carlson i Idol-juryn till mig. jag tar då med mig den till jumpan för att visa, när vi byter om och ska duscha så sätter vi upp bilden i omklädningsrummet.....och herregud va folk kolla.......

3. jag leker totalt cp och bara skrattar som en Häxa, mitt i öppna korridoren.

Man måste ju skoja till varadgen!

Sitter just nu i riktigt chilliga kläder, Levís-baggie, addidasjacka och mössa......

Godnatt och puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0