Yoooo, wzup maan?

Hallå i stugorna, mår ni fint?
Själv dricker jag citronte med både honung och mjök, kan lätt bli lite lamt med citron annars! Kollade på andra avenyn för en stund sen sedan också. Ikväll har vi firat min lillasyster Emma (9 år) och min bror som fyller på torsdag. Dagen i ära har vi också pappas bror Ollebollebagare på besök. det blev fläskfilé med potatisgratäng, niiiiice!

Idag slutade vi tolv  efter att ha haft Spanska, sen lyssnade vi på en från Kenya som hade ett gatubarnsprojekt, en mycket bra grej....inte okje att en 4-åring tar hand om sin 2-åriga bror...uschusch! Intressant föreläsning i alla fall. Efter att vi käkat lunch i skolan så åkte jag och maria hem till mig och sprang. Efter de åt vi smellismellis och pluggade geografi. Pratade även om framtiden, oouppps hon fyller ju snart 18 den brauden! Då snackar vi FEST! Appropå snart 18 får vi inte glömma Malin heller...27 december, de börjar krypa sig allt närmare! :D

Nu ska ni få ses frullan jag käka idag, slänger in tre bilder på Moi själv också, drog en *emo*, en lite räddare, och en på fleetan.





Kommentarer
Postat av: MARIA

HAHAHHAH

2008-10-21 @ 21:49:14
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: "Erik"

Raring där :) He he!

2008-10-21 @ 22:23:42
Postat av: hannah

oj vad långt hår du har!

2008-10-21 @ 23:02:39
Postat av: Karolina

Va långt hår du har fått :o

2008-10-22 @ 15:46:31
Postat av: Martina

Fan vilkent fint hår du har fått kusinen min<33

2008-10-23 @ 10:29:40
URL: http://miinnajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0