22.21- sängen väntar!

Sprigrundan gick liksom som jag hade förväntat mig, den var hyfsat tung men ajg kunde ändå trycka på i mina steg. radion bjöd mest på balader så där ifrån fick jag ingen energi tyvärr! Men ajg klarade att köra hela vägen utan att stanna så jag är nöjd och känner att min kondition är i kontrollerat skick! ;) Ibland måste de vara jobbigt, och de måste kännas att man tagit i!

Ikväll har jag kikat på tv-prisgalan i kristallen och även programmet singelmammor, så himla mysigt program. jag älskar bebisar! Kan inte nån få en som jag kan få vara lite med?! NÅN.....

Mitt återhämtningsmål blev iaf: naturell yoghurt, blåbär, banan och en skvätt musli med lite linfrön, til det rostade solrostjärnor (egen-rostade) och en stor kopp vaniljte. Nu är ajg redo för sängen!

Imorgon har jag en lektion spanska, sen lite egen tid med läsning och samhällskunskap. Efter lunch ska jag åka till min mormor och hjälpa henne med städningen där hemma. 16.30 jobbar jag på friskis! blir nog ingen jumpa därefter. kan ju inte stressa ihjäl mig så jag får magsår! :S Varför blir hösten alltid såhär hektisk! men hellre ha de så nu och sen lite fritt när solen kommer fram igen iofs :D

Tove: jag går mer än gärna flera höstpromenader med dig! / din smipiga vän.

God natt!


Kommentarer
Postat av: smarr

mysigt med vita lakan........



där sitter ju jag på väggen :D

2008-09-08 @ 22:32:19
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: idaa

Jag gillar att du sprang 4km & jag DOG efter 800m idag. FAN VA JAG ÄR BRAAA

2008-09-08 @ 22:41:53
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Tove

Åh, jag älskar Singelmammor! Jag kollade på det sent i fredags efter jobbet, då jag tydligen var jättetrött och känslig eftersom jag började gråta när Malin fick sin dotter... men det var ju bara SÅ fint!

2008-09-09 @ 08:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0