9 var jag uppe

Idag har jobbat från halv tio till halv ett!
Igår var vi hemma hos malin allhiopa....malin själv, Maria, Mathildam hannah och Madde, Det var supermysigt....att bara få prata ur sig om både bebisar, fjällvandringar,jobb och kommande stunder :)

S mjycket mer har ajg i allafall inte hunnut med, har käkat varmkorv med bröd mmm mums! och så skrivit lite stödord till en analys som ska göras imorgon. Nu ska ajg evetuellt övningsköra med pappa och byta ett par skor (min pumps är fosrtora på ena foten :/)

ta en banan!

Bland det BÄSTA jag vet är morgonstunderna med mig själv. Att bara sitta och fundera, läsa lite tidning och skratta åt Titti Schults konstiga humor! Att känna att det är en ny dag med forhoppningsvis massa roliga saker inplanerat (skolan är ett udantag ibland tyvärr)
Som alla andra mornar gjorde jag även denna lördag till något alldeless extra!


Kommentarer
Postat av: Mariamariamaria

Det ser verkligen jättegott ut!! ;)



Ta en banan med curry!



2008-09-07 @ 17:57:30
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0