Dålig uppdatering - prov idag.

Herrjösss och hej på er!
Sitter och lyssnar på råhög rock, haha varför har jag de på min dator?! YEaaaah *skriker*

Igår var i alla fall en intensiv dag, därför jag inte skrev nått. jag gick i skolan från halv nio till halv fem! Efter de stack jag hem till pappa och packade ner allt till mamma, åkte till mamma därefter, åt mat, pluggade, tittade på Idol, pratade med Maria telefonen i 1.5 timme TYP. Från att jag skulle fråga om de gick bra med messsmör till vandringen imorgon, till att vi började prata om ALLT möjligt...skitkuk! :)
Min mamma hade även bakat en äppelpaj med tillhörande vaniljfluffvisp. Så jag tog mig ett undantag från hälsolivet och tog en bit. Så himla mysigt, ännu godare nu när jag inte äter sånt så ofta. Men att ta ett undantag är ju hälsosamt ibland det med! såhär såg den ut: och såhär såg jag ut igår:

 

Idag gick jag upp kvart övers ju. Väldigt trött, kan inte somna på kvällarna, är inne i en dålig period helt enkelt!
Men på morgonen hade jag i alla fall spanska, ganska kul! imorgon skavi få vamos un cubano en la lection - kolla på en kuban med ett annat språk :) Efter spanskan hade jag ekonomiprovet- shit typ en fråga per A4-sida, väldigt stora frågor alltså. men jag tror de gick ganska bra, som vanligt skrev jag rätt länge, kanske 2 timmar och en kvart, och så utvecklade jag varje svar till typ två sidor, kul för mig lärare :) haha. Men inte mitt prob att han frågar efter så stora svar. När jag kom ut från klassrummet var mina händer grå av bly och min panna helt gråå.
Sen gick jag, Maria och några andra från klassen och åt grekisk lunch. Jättebra lunch! Feeling från zakythos.

Nu ska jag gå och göra min spanksaläxa. lite senare i eftermiddag kommer Tove på hembesök till mig. 19.00 ska jag gympa på Jennys SM.....sen blir det hem och kolla på idol! Nu vet ni de!
Imorgon ska vi vandra med natur och friluftslivet. Bussen går 15. till Kinvsta, sen ska vi vandra in i en skog, sen laga mat i triangakök, sova i tält ( JAG FÅR INET DÖ AV KÖLD) sen på torsdagmorgon ska vi vandra tillbaka från skogen ända hem till uppis. kulkul...haha njaaa. Men på kvällen blir de direktsänd Idol med järngängen i Frihamnen.
Jag, Maria, Paula, saga, Karro och Idaa!



Kram och puss!

Kommentarer
Postat av: MARIA

WOHO TAGGA IDOL

2008-09-30 @ 14:48:17
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: sara

mehehe..... du skrev "skitkuk" :P

2008-09-30 @ 16:48:58
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Karolina

TAGGAAA, jag ska få träffa ANDREAAAAAAAAAS..... (a)

2008-09-30 @ 17:38:04
Postat av: idaa

roligaste är att jag såg massa som jag kände igen i publiken igår & tänkte "HAHA töntar som e där", sen slog det mig att vi ska dit på torsdag.. hahah.



Men allt vi gör är cooolt, så innan vi har gjort det är det o-coolt!



punkt

2008-09-30 @ 18:21:22
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahah... gillar ditt resonemang idaa! ;)



Sara, det var meningen med skitkuk TROR JAG... har sett det förr såattsäga...... :) :)

2008-09-30 @ 18:54:26
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Anonym

"roligaste är att jag såg massa som jag kände igen i publiken igår & tänkte "HAHA töntar som e där", sen slog det mig att vi ska dit på torsdag.. hahah.



Men allt vi gör är cooolt, så innan vi har gjort det är det o-coolt! " du är fan inte 17 år om du skriver så,väx upp förihelvete! du tål ju inte att folk snackar skit om dig, du snackar ju skit om varenda fucking människa, så omogen.. SÅ,UT MED ALLT BULLSHIT NUU!

2008-10-04 @ 15:59:55
Postat av: Lajpe och Emmis

Vill du få gratis presentkort hos Gina Tricot, Jc eller H&M?

Anmäl dig då på Gratiskläder och börja skrapa ihop poäng som jag!

Det 100%gratis och det finns inga dolda kostnader.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11309

2008-10-04 @ 16:02:51
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0