........

Klockan är nu 10.53, det är en härlig måndagsmorgon och vi säger godmorgon. Kollade på rix morgonzoo tvsänt idag. Det var skoj. Satt med en kopp kaffe i min varma säng och kände lite Old time...kollade alltid på tv på morgonen när ajg var liten.

Dagen började alltså bra, jag var inte alldeless för trött heller. Men nu känns de lite segt. Har matte om ti minuter i 40 minuter. Sen lunch, sen håltimme till tjugo i fyra :S fast vi ska göra MASSA engelskauppg tills dess. Sen fick vi redo på att vi har samhällskunskapsprov i ekonomi nästnästa tisdag. Och en svenska uppgift på onsdag + spanskauppsats i skolan imorgon. They killing us slowly but hard! usch.......jag har ingen kontroll!!

Aja, ikväll kommer min morbro från Blekinge hem till oss och de blir säkert en god middag. Jag ska ju på styrkemedel klockan sex också! Så jag ska inte vara i panik. Detta reder nog upp sig. Imorgon har jag en lektion halv nio och en lektion halv fyra! HELT STÖRT! kanske blir en lunchjumpa och lunch hemma hos mig då =)

Puss på er sötisar. Hoppas er dag är okej, även fast de är måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0