Fredag - Friidrott!

Hej på er allesammans!

Hope you´re doin well this friday! :) Vad har alla för sig?
Själv så har ajg haft två intensiva lektioner på förmmiddagen, sen lunchis, och därefter friidrott i två timmar, va va grejen med att ajg, maria och maria stannade en timme till?! (mvg-smör hehe)
Det gick i alla fall jättebra, vi körde, Höjdhopp,längdhopp, 400 m, 100 m, kula och spjut. Fick lite friidrottsfeeling från min karriär som varade från fyran till åttan! det rligaste av allt var att ajg slog personligt rekord med 1.43 i höjdhopp. de flesta som känner mig sen tidigare vet ju att ajg var helt galen i den grenen som ung. Så det var skoj att tekniken fortfarande satt som en skulle. :)
Vi fick fakstikt MVG på den lektionen. riktigt jävla gött!
Så mkt mer har vi inte gjort...eftersom vi satt och pratade massa med maria i vår klass.
Ikväll ska som sagt Maria vara här hemma. Vi ska baka köttfärspaj och lyssna på musik och kanske kolla på sex and the cityfilmen som mamma hade kommit hem med!
Vi har ju hela lägenheten för oss själva!!
Imorgon ska vi upp åtta och jobba båda två. på eftermiddagen ska man väl ta och vara lite kulturell kanske ;)
Ring om ni vill ses!!

Puss på rumpenstumpen, i den kommer jag kanske ha träningverk i imorgon :)



NU TAGGHAR VI! En vecka och en dag kvar.................:) Vilka som ska tagga vet vilka ni är! ;)

Kommentarer
Postat av: MARIA

TAGGAAAAAA!



va god våran paj blev din lilla jobbare.... och ja, vi var grymt coola på mina bilder ;) hehe, PUSS SÖTNOS!

2008-09-13 @ 13:36:34
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Saga

JAG TAGGGAR SOM BARA DEN!!

Nu är det 6 dagar kvar! =D

2008-09-14 @ 09:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0