Fredag!

Dagen har vart bra.
sista lektionen var Idrott och ajg och Maria H hade väl störts ångest i klassen över coopertestet. Inte för att nån av oss har dålig kondition utan snarare prestationångest på hög nivå....Hur som helst så valde vi att genomföra det för tredje gången under Gymnasiet (shit va tiden går fort) Och både fick Mvg...(maria kom före mig den lilla tjejen) men jag är nöjd...hade förbättrat mig med 22 hela sekunder :D Så efter skolan cyklade jag och "min Maria" som e förskyld hem till mig, och ajg kunde känna mig nöjd.
I eftermiddag har vi två gått runt lite på stan. jag köpte en hög svart kjol på Åhlens med dragkedja, precis en sån som ag har letat efter! + ett svart vanligt skönt linne på hm! :)
Ikväll har jag käkat middag med familjen och nu ska jag laga matsäck till imorgon (vi ska till sandviken på GIG!)
Tror jag ska kika lite på nån som e rädd för hajar också, för de som känner mig: ni vet hur rädd jag e för de djuren :S

Hade bra, blev en snabb blogg känner jag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Äsch, behagligt med snabbisar ibland ju

2008-09-19 @ 23:25:45
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0