Fulll av energi!

Styrkemedlet gick kanoners ikväll! Fick massa endorfiner i kroppen och är nu på ett strålande humör. var dock lite brådis efter passet, fick stretcha lite mindre för att kunna cykla på hem på hojjen i 120!! haha knappast en nervarvning....men jag han TYP. Tjejerna på Igår (på Idol såklart) var bättre än killarna tycker jag nog. Får hoppas på att killarna levererar mer scennärvaro och ryth på scen på torsdag. hehe.

Nu har jag i alla fall lagt fram de mesta till vandingen. Blir nog kul när man kommer iväg :) Med bra sällskap så löser sig ju de mesta!

Äter förtillället lite fil med, axa - nötmusli, + extra madlar, russin och solroskärnor. till de dricker jag en slät kopp söderté. SÅ sjuuukt gott! Höll nästan på att glömma äta återhämtningsmålet, fyfy!!



Det var jättekul att Tove kom förbi hem till mig idag också, vi åt en bit paj och pratade om singelmammor, dels programmet, dels hur de skulle vara att vara en singelmamma. vi vill båda vara Jhoni och ha sonen sijas (haha nu stava jag de namnen helt mysko) Sen så pratde vi om skattejämkning och familjelivet också. Vi diskuterar alltid så djupa saker, och vi både är alltid så tröttna och slitna när vi ses.......Men vi har varandra att klaga med och peppa!


Bästa var nog ändå när vi sitter och tar en kopp kaffe på maten.
Tove säger då med basröst- Har jag sagt dehär till dig?
Jag: hmm, nej de måste ha svitchat förbi i all hast.....
Tove- jag ska bara dricka upp sista slurpen så ska du få höra på maka!

HAHA....SÅ PRATAR MAN INTE MED VARANDRA NÄR MAN E 17 ÅR OCH TJEJOR. okej att vi skoja men OM de skulle vara sanning.

Åh nu kom jag på att ajg har en helt nybäddad säng, med nya påslakan, ljusgråa med mörkgrått estitsikt bommönster....eller de är typ bara ett mönster, passar riktigt bra ihop med mina andra kuddar. Mysipysisäng. Stort duntäcke har jag också!
Den sängen lär jag sakna i tältet imorgon! Men hoppas inte jag ska behöve frysa i alla fall. har både underställ, mjukisoverall, täckjacka med fleace i. + regkläder. hehhe :)

Puss och god natt!



Kommentarer
Postat av: Tovie

Det var så mysigt att komma förbi! Pajen var väldigt god (påminn Mari om att hon ska ge mig receptet!!) och en skvätt kaffe bangar väl ingen på. Speciellt en härlig, robust kopp med mycket arom... jättedjup röst HAHA!



Det är sant att vi båda är rätt slitna när vi ses. Men ändå, det är rätt skönt att bara klaga ibland, och se att saker kan bli bättre. Det blir de oftast om man pratar med någon!



Joni och Silas är... drömmen. Vi får se till att bli sådana mammor när vi blir stora! (+ att vi måste hitta skitsöta killar för att få lika bedårande barn som Silas)

2008-09-30 @ 22:20:59
Postat av: Moa - Svar

Silas <3 Jonis stil! Sthlm!

2008-09-30 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0