God morgon!

Hej på er!
Här sitter jag och lyssnar på Alone med emd (radio vet ni). Mycket bra låt!

Har "precis" käkat lite frukost, ni ska få se vad :) Igår betsämde ajg mig för att vara sådär supervanligt klädd, så det är jag.
Mörkblå nudiejeans, vitt top-shop linne, grå zarakofta, vita höga konverse, skinnjacka och blommig sjal. Så standard. Men bekvämt! Inte så värt att fixa sig värsta för ett mattelektion, jag vet att lars ändå gillar mig. hehe.

nej nu måste jag fixa det sista, och sen promenera iväg, jag ska gå idag för att hedra soolen! Efter plugget ska Maria hem till mig! Ska bli jättetrevligt! Vi ska fika och kanske hitta på nått mer. 16.30 jobbar jag.
Sen är det bara fredag kvar! :):):)

Puss på er alla snygga läsare! Jättekul att fler läser och komenterar hörrni! fortsätt me dee!


Morgonkaffet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0