Hejsvejs!

Bilder från mysmiddagen igår. På kvällen kollade vi sex and the city-filmen! Så himla bra!



Idag när jag kom hem från jobbet och träningen så hade mamma storhandlat, och hon hade nog haft mina önskaningar med sig där i affären! kan man kalla detta annat än drömmen? Bara för det så ska jag dricka en kopp classik-kaffe nu i en höganäs-kopp och ta mig en frukt!



Jobbet var jättedrygt idag för övrigt! Orka bara inte....inte så kul att ajg egentligen inte hade behövt jobba heller. För de hade tydligen blivit fel så hon som behövde vikarie egentligen VAR DÄR! men vafan, jag hade ju redan gått upp.....lika bra att tjäna lite pengar!
Sen så var det "enkel-jumpa" på scehmat för utvecklingstörda, och de gör ju lite som de vill, en spottade på golvet, en annna sparng fram och slrämde mig. och två stycken satt och typ tog på varandra i soffan.....herregud, de är inte lätt.

Snart ska jag möta upp MariaFia och gå på stan, vi ska kolla på cecilia som ska sjunga, mikaela och Kristin som ska dansa och sen så blir et middag hos Fröken Madeleine! :) trevligt!!

Ses kanske ikväll för er som ska ner på stan! Ni andra, i kanske en anna stad.-Hoppas ni med får en bra lördagskväll!
man kan ju alltid kolla på blondinbellas humor i ExtraExtra 10.30. hehe.

Kommentarer
Postat av: Mari+a

Mitt äpple gömmer sig där bland all frukt, haha :P



Lovar att du blev jätteskrämt av killen/tjejen som skrämde dig! HAHA



PUSS, ses snart! (muslin lät GOD!)

2008-09-13 @ 14:53:26
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Maria

Idag blir det ännu mera rensning och sådär, rätt mys. och så ska jag till mamsen :) Pussiii

2008-09-14 @ 13:03:00
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0