Högvarv

Det känns som att min hjärna går på högvarav, är så jäklans stressad över allt plugg, jobb och saker att fixa! örsöker att organisera upp allt men det tar sin tid. Jag vaknade 10.50 och kände mig illa tvungen att gå upp, och för första gången på länge var jag ganska PIGG!  Underbar känsla, eller vad säger ni....det är väl det man strävar efter i princip varje dag: att vara pigg, glad och orka med dagen på ett bra sätt. Och framförallt kanske ha motivation till att göra det!

Jag åt i alla fall en tallrik gröt med vindrovor och lite kaffe. Satte mig dirket efter frukosten, efter lite dryggt tittandes på "sexan motsvarighet till ordjakten" och gjorde samhällsekonomi....fick klart hela kapitlet; Skattar. Fattade inte allt men mer än innan jag började i alla fall ;) Nu har jag städat undan på mitt rum, satt på mig sköna promenadkläder och ska snart börja översätta massa engelska ord på tre kapitel i en bok...horboken som ajg nämde tidigare i veckan ni vet.

Pratade nyss med Maria också, vi ska ses lite senare på stan och kolla runt lite, kläder, tpgtider, planer inför helgen osv!

Nu måste jag fortsätta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0