I´m so sick of love song

sitter och sjunger den låten nu på spanskan med en grov skön underröst och lite feeling :) hehe. Jag e så grymt trött idag!! Har inte druckit kaffe och satt uppe och pratade med paula och Maria (tresamtal) i telefonen igår, var ju helt uppspelt efter det och kund somna somna förrens ett. Alarmet ringde kvart över sju.USCH! Men nu har ajg bara lite spanksafilm-tittning kvar! Ska på Intensivjumpa med Maria och Maria innna föräldrarmötet som klassen har idag. Jumpa 17. Möte 19, Idol 20?! kommer jag hinna?................ska fan spela in de annars.

Nej men nu ska jag kanske anstränga mig lite!

Cecilie: Moa?
Moa: sí!

haha lektionen har ju bööörjat! oooups.

Skönt med studiedagar nu hörrni! Jag ska se till att vara ute och gå i det fina vädret mycket, vara lite sthlm också, sen festa på lördag, gratisspelning på fredag, sova hos karro eller Saga  på fredagkväll också :) Vad ska jag mer göra? passa på att shoppa i sthlm lite kanske......jobba på söndag med! Ja, skolan gör ju inte en rastlös i alla fall. Allt börjar komma nu känner jag!
Skulle inte banga på lite fest :)


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: idaa

Bara för jag e värsta dvärgen jämfört med er :(

2008-09-24 @ 22:06:07
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0