IDOL!

Gaad damn!

Idol har dragit igång...vilket jäkla program! Jag och Maria satt och njöt som två bebisar med en vällingflaska :)
ån Markus som juryn blev tipsad om var braa...sen gillade vi lokalvårdaren som var som en liten grön jasmine !
Nu är kvällarna räddade i alla fall, nån som vet om de går imorgon med?

Nu asgaravar Maria blandat med att hon lackar lite smått i sin säng...för cirkus en minut sen sa hon med en besämd röst: Nu tänker jag däcka i min säng.......Gör du de gumman, svarade jag och fortsatte att knappra på datorn!
Hon en en liten kuf! -------är ligger hon, kanske inte den bästa bilden!



I eftermiddag har vi springit två varv i röbo, gått ett, handlat musli på tio minuter...lagat strak gryta, läst om gröt, kollat Idol dåklart och sen datat oss nu från och med nio! De är dags att stänga av och SUSSABUSSA!

LEDIGA IMORGON! - Wikberg, ring oss!

Nyp i lilla strärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0