Igår och Idag

Hej!

Igår hoppade jag och Maria över salapsleningen som var inplanerad. Vet inte om jag ångrar mig eller inte men kände att jag inte hade tid och ork. Bra att de som var där hade de bra i alla fall ;) Kul att höra!
hemma hos mig igår:


Jag och Maria åkte istället hem till mig och gick ut och sprang en runda....för att rensa av oss lite, jag tycker springa är bland det bästa sättet att få ordning på sina tankar! Efter det så lagade vi kassler med ost och tomat i ugn, kollade lite på tv och hade det mysig! Vi pluggade även en hel del samhällsekonomi.
Idag skulle Maria upp och jobba så vi gick upp halv tio. Åt lite frukost och sen cyklade hon iväg efter att vi ringt och hört om gårdagskvällen. Tror Maria cykladew till jobbet på 7 minuter....ja vi har ju lite rull på cyklarna vi två. haha.
Själv öppnade jag samhällboken och läste en massa, sen gick jag ut och sprang och så käka jag, nu har ajg pluggat lite ännu mer... SHIT jag börjar tröttna nu alltså, prblemet är att jag inte akn allt än, alla dessa räntor liksom, inte ok!

Snart ska jag i alla fall till IKEA och inhandla bland annat en spegel, kanske en nu kudde, nya påslakan och några ramar också. Vi får se vad som finns och hur mkt min pappa vill pröjsa!

Stockholmsvistelsen var i alla fall väldigt trevlig! Vi har så kul ihop så man vill bara umgås hela tiden. Tycker det är så otroligt kul när man upptäcker att man har massa gemensamt med några personer som man aldrig tidigare har umgåts med. Intressant helt enkelt!



Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, åååh, det var jättekul i både Vt och Uv ;)



Haha, gillar den sista bilden!

2008-09-28 @ 16:58:17
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Saga

Väldigt intressant...och jag är verkligen glad att vi lärt känna varandra (citerat).

Myyyys på er! VI SES SNART IGEN! Wohoo på torsdag! =D puuuuuuss

2008-09-28 @ 17:25:24
Postat av: Anonym

OJ JÄVLAR vad ida är stor!!!

2008-10-05 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0