Kurrigt i magen

Åh, för nån halvtimma sen var jag ute och promenared till kiosken med mamma ( tugummi fushion <3) Men efter det lilla besöket så gick vi till skogen och letade kantareller, vi hittade EN, he he! Men blåbär blev det lite mer av. Så nu vet jag vad jag ska stoppa i den milda yogurten imorgonbitti!
















Min mage kurrar som bara den, och lammfärsbiffarna steks för fulla muggar i köket, så snart e det nog färdigt. Till biffarna blir det klyftpotatis med tomatsås! Gud så gott. Söndagsmiddagar är bra mysigt.
kanske blir det ett hett bad efter maten och lite tv-tittning. Ensam mamma söker har ju premiär, man får väl egna sig nån timma åt de, eftersom det sägs ju vara sååå populärt i Media!

Mot middan!
Nån som ska göra nått roligt i veckan förresten? nån som kanske vill träna nått pass med mig?
Kram och Kram

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag VILL träna med dig...men det kan ju,tyvärr, bli lite komplicerat...

2008-09-07 @ 20:49:51
Postat av: Tovis

Jag ska träna idag (Susanne, SM, 18.00, Ultuna), på torsdag (Anna B, SM, 16.30, Väderkvarn) och söndag (Christina W, SM, 11.30, Väderkvarn), bara så du vet. :) Nästa vecka tänkte jag eventuellt gå på Helenas intensivpass, om jag vågar... får väl göra alla armhävningar på fötterna för att orka! Men men. Jag kommer väl i form snart.

Hoppas att seminariet om den tråkiga boken var lite kul i alla fall!

Gillar din blogg för övrigt.

Puss och kram från din journalistiska vän

2008-09-08 @ 17:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0