Kvällsblogg!

God Kväll eder alla som läser och sitter därmed uppe såhär dags.
Åh nu har jag kollat klart  på singelmammor, för det första så ger den känslor bara av att programmet sänds på tvåan. Hur ofta kollar man på den kanalen liksom. Ja, inte är ju knapp två på min fjärkontroll speciellt söndernött i alla fall :)
Men det är så mysigt med små barn, och söra mammor som verkligen försöker. de går sina höstpromenader med sina barnvagnar ihop med andra singelmammor. Cutecute!

Nej nu ska ajg nog ta och sova. Jag har nämligen den nya hm-katalogen som kom idag att läsa, cosmopolitan (även den ny) niveakatalog, etik och livsfrågorhäfte OCh en svenskabok som är valfri men måste läsas. Så ja...massa läsning helt enklet!

god natt!

Såhär såg jag ut udag. Ganska konstiga bilder. Men ganska kul att se just därför kanske. :)

Kommentarer
Postat av: sara

kiwi är det bääästa jag vet :)

2008-09-16 @ 07:44:56
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Maria

Snygging...

2008-09-16 @ 08:31:52
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

gullegullbulle gull dull bull. blö blö

2008-09-16 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0