Läggdags sju - Uppstigning nio. Hej och hå!

God söndagskväll sötnosar!
Just nu äter jag kvällsmål (vid datorn). Väldigt uppbyggande mot förskylningar tror jag att det blev. Fil med varma äpplen och kanel, några russin på det också. Sen en efterättskål med en apelsin, andra halvan av äpplet och en klick keso. Till det dricker jag black curriantté! Verkligen ett jättebra kvällmål och man känner för att bomba kroppen med vitaminer! (JAG SKA INTE BLI SJUK SOM ALLA ANDRA) Dessutom var jag trött på en massa kolhydrater som i tex bröd. menmen nog om detta, variation e det bäst!

Igår var jag, Maria- (Kornelia ?), Paula, Saga, Karro och Idaa i Sandviken. Fasst vi var ju verkligen inte ensamma där...
Vi åkte dit vid tolv och anländer till hotellet. Vi lyckades få lyxsviten på hela hotellet med ett fett badkar, en superstor dubbel/trippelsäng (vi sov 4 i den) och utöver detta ett vardagsrum. Verkligen ett skönt rum!
Vi höll igång mest hela tiden och körde lite springlopp i korridorerna, oj så moget ;)
Klockan 11.30 skulle giget börja. Jag, Maria och Idaa sket i att försöka komma in och satt istället på hotellet och myste lite (ja, det var mysigt, visst??). Men hur som helst så gjorde det inte så mycket för efter giget så blev de feeest. Eftersom vårt rum var bäst så skulle självklart efterfesten vara där. det blev båda bubbelbad, strippdans ( I have it on tape ;)), armbrytning, krabbgång och en jäkla massa annat skojs!
Synd att vissa bara ska göra så att saker och ting blir så krångligt och förjävla jobbigt rent ut sagt bara!!!!
Efter att vårt rum var helt kaos så gick vi ut i hotellkorridoren och pratade i typ flera timmar......fan vilken natt! Vi hade det otroligt kul i alla fall! Vi somnade klockan sju och vaknade klockan nio. Då gick vi ner och käkade hotellfrulle som var riiiktigt fräsch! :)
Jag var hemma nån gång straxs efter fyra.
Karro och Saga: Killen på upptåget kände inte Janna, däremot så har vi hans namn och telefonnummer nu, och skulle ses nångång. hahahahhaha.................High five Maria!

Ikväll har jag gått en liten promenix, läst i min engelskabok som handlar om en man som köper sex, e det en lämlig skolbok?? Den suger i alla fall!

Hoppas ni också har haft det bra i helgen, jag akn liksom inte få med alla detaljer eftersom det bara kan bi fel. Men fråga gärna om ni e nyfikna på nått :)

Här får ni lite biiilder!

 Uppladdning på morgonen
 Taggade! Gillar Sagas försök till en check pose :)

Kommentarer
Postat av: idaa

HAHAHAHHA du skojar!!!! gav han er numret?!?

va han inte typ nyinflyttad? han kanske behöver some new friends.......

2008-09-21 @ 22:56:24
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, hahahah! han hade ju typ inga vänner i uppsala så............ ;D

2008-09-22 @ 07:35:41
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Saga

Nyinflyttad från vart?

MÅSTE träffa honom (a) Hahaha

2008-09-22 @ 08:41:15
Postat av: Maria

Bodde i Gävle förut sörru ;)

2008-09-22 @ 11:06:15
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hahahaha kan inte vi ta med honom på en fest nångång då ;)



Hetiiing!

2008-09-22 @ 17:41:47
Postat av: sara

STRIPDANSEN vill jag se :)

2008-09-23 @ 20:15:20
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0