Löpning.

Hej på er!!
idol drar igång om tre minuter. så blir snabbblogg.
Idag har jag kollat på en film i skolan...detta skedde på förmiddagen, efter lunch hade vi samhällskunskap och jag avslutade även en spanskauppsats :) När vi slutat åkte jag och Maria hem till mig på lite "fika" frukt & Kaffe :) Sen gick vi lite spontant ner på stan i det finfina vädret...det var varmt med linne och tygjacka, så himla underbart och enegigivande med SOL! På stan provade jag jeans....e riktigt sugen på ett par Levís stuprör...de kallar dom själva för slim-fit/super skinny...ja ni fattar, de är liksom figussydda, med lite slitningar med någon mellanblå färg...problemet är väl egentligen bara priset 999 :O Fast jag har 100:- rabbat på det så det blir 900. Men ändå, alla som lever på studiebidrag vet att det sviiiiider i plånkan. Ska fundera på mitt beslut. kanske man kan unna sig ett par sexiga jeans nu när jag får lön från sommarjobbet på friskis på fredag! På Fredag blir det tåg till sthlm också!! :D det ser jag fram emot mycketmycekt!

Men efter stan cyklade jag hem och bytte om till löparkläder. Gick till minigolfbanan, mötte upp mamma...sprang medans hon cyklade ändå till att hon svänge upp vid ån....sen fortsatte jag till fågeltornet (mot Ultuna) och vända och sprang hela vägen hem....varvade ner med lite skön gång förbi lundellska. Väldigt skönt! (Nu går jag och kollar idol) Nu är det reklamn så passar på att skriva lite till :) Rundan blev väl cirkus 5 km...halvmilen med andra ord! Var så himla skönt att bara få komma ut på en runda i detta vädret, hade bara sprinters och T-shirt, men frös inte. Klockan var ändå typ sex!

Till middag åt jag lite ärtsoppa (inte min favorit) och efter det plättar med hallon och keso :) det är däremot supergott!

Imorgon är sista dagen för den här veckan i skolan, sweet!  Klockan sju ska ajg på elever+föräldrarmöte, vi ska duskutera resan till Kenya som min linje gör nån gång runt jul i trean. Ser redan fram emot det :)
Nej nu ska jag nog gå till tv: n igen. Idol är så mysigpysi det väcker massa minnen inom mig och en fanistiskt höst som var förra året, ett annat program jag ska kolla på ikväll är Christian luuk som ska prata med Carolina Gynning idag i hans show . Älskar henne ;)
Puss!

Frukost: Fil, fullkornshavrefras, banan, russin. hårdmacka med banan och keso, låter kanske förjävligt i vissas öron, men för mig e det Mums! halva banaen i filen, halva på mackan :)




Sen middagen:  plättarna med hallon och keso :)



pusspuss


Paula: :D Ofta...........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt det där ser SÅ gott ut, vi är ju ganska bra på sånt ;) besatta rättare sagt.

2008-09-23 @ 21:21:19
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0