Mysipysi!

Äntligen hemma. Eller jag kom kanske halv åtta. Dagen började i princip halv åtta om inte tidigare, och slutade även då. I alla fall med allt fläng och släng!
Idag har jag hunnit med att vara i skolan på förmiddagen, lunchat med sara , Maria, Maria och Majo. Cyklat i regn till min söta & Snälla mormor. Städat henns lgh druckit två koppar kaffe och fått påslakan, hallon och pengar :). Sedan cyklat hem från mormor, även då i regn. Härligt! var hemma i en timma. tankade upp med en yougurt, banan & hallonen från mormor, mixade allt till en mastig smoothie! Sen gick jag, även då i duggregn till friskis för att jobba. Var rätt kul på jobbet idag, min gamla idrottslärare Torbjörn Kyller kom in....kuljul skulle man kunna säga! Sen ladda jag på massvis med nya träningskort!
Ibland så kan jag fakstikt vara på bättre humör när jag kommer hem från att ha jobbat än vad jag var innan jag gick dit! Beror ju helt på vilka man jobbar med. Idag var ett skoj pass.
Ikväll nu när jag kom hem satte jag på mig myskläder, stekte lite köttbullar med dingelpasta och satte mig i sängen framför Top modell 9 (?).

Nu ska jag ta mig en varm dusch eftersom jag är så frusen, sen måste jag läsa en stund....hur var de nu igen, en timme skulle vi ha läst idag va, va, va?!....:)

Saker som gör mig glad är att min mormor är så himla snäll. Blev superglad för mina påslakan idag, ljusgråa med mörkgråa stora blommönster. Snyggt! En annan härlig sak är att ajg har lite hallon kvar som ajg ska lägga i filen imorgonbitti! Ser nästan fram emot morgondagen:
Skola 8.30, lunch 11.30. slutar 15.30 ( ska ha idrott&Friluftsliv för första gången). 17.00 Intensiv med Helena. (Jag och Maria ska köra) Så inna  passet blir det lite påladdning med frukt i skolan.
 Kommer hem innan sju och ska då käka  middag med mamma och bara ha en bra kväll framför Idol!

På Torsdag går jag endast i skolan EN timma! Herrgud vilken lyx. Och så kommer de förbli hela året!!!!!!


Kommentarer
Postat av: idaa

Jag har också haft Torbjörn som idrottslärare juu.

sammanträffande!!

2008-09-09 @ 22:22:26
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: sara

är det en top model-säsong som inte har gått förut?

2008-09-10 @ 09:30:13
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0