Situationen är så sjuk!! - Veronica maggio.

Hej på er!!
Skoldagen tog i alla fall slut till sist. Men jäklar vilken seg dag! Sista två timmarna ägnades utomhus i endast klackskor och skinnjacka...eller ja, inte endast....men endast det som ytterkläder beräknat! Det var minst sagt kallt.....vi skulle lära oss att slå upp tält och laga mat i ett trangakök, eftersom vi ska göra en dagsvandring till Knivsta och sedan sova där och ta bussen hem dan därpå 1-2 september. Skoj! Jag, Maria och Maria ska vara en grupp....vi ska laga och ta med massa gottigheter ;) Vi bestämde även att termobyxor är ett måste....det börjar ju komma in riktigt kalla vindar nu. Läskigt. Känner lite såhär, nu börjar det ständiga frysandet.

Efter skolan och allt dedär så kom ajg hem till mitt varma hus, det är alltid heaven....jag låter alltid typ:aaaa av lättnad! (malin å maria, e ni med mig?)
Sen råkade jag faktsikt somna på min säng mitt under lite läsning i en tidning. Det var skönt. tio i sex vaknar ajg av att min lillsyster Ida väcker mig och säger att det är mat. Lyxigt med dukat bort, korvstroganoff med ris och sallad desutom. det gillar jag :)
Efetr maten stack ajg och pappa till boländer. Han till Biltema och PC-city. Jag till skopunkten....bytte mina pumps till en bättre storlek! Så nu är det ordnat till helgens party! :D (taggad)

Efter det stacj ajg ut och sparng....en runda till stan via daghammarsköldsväg....på hemvägen sparng ajg längst ån. KAnske 4.5 km...de tog typ 23 minuter. Så ajg är nöjd! För övrigt var Idol jäkligt bra....gilllar nya Juryn väldigt mkt. E det bara jag eller är Andreas med brunt kort hår snygg?!

Godnatt på er pussgurkor! Ny dag imorgon. jag slutar halv tre och ska klockan sex på bio med mina Greklandbrudar. Bjuder på en bild från den oförglömiga resan bara för det.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är med dig, aaaa....



Jag tycker det. Alltså svar på frågan...... ehehhe. Pussis

2008-09-16 @ 22:28:37
URL: http://mariakallman.blogg.se/
Postat av: Sara

neej du han är inte snygg. då är tjockisen snyggare

2008-09-16 @ 23:02:38
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Karolina

Ååååh, Andreas är så himla HEET :o

Asså det är så sjukt, han bara sitter där och är så himla snygg!!!



Liksom KOM HEM TILL MIG (a) HÖHÖ ;D

2008-09-17 @ 00:05:17
Postat av: Bea

shit, varför lärde ni er det där om triangelköken? var det en lektion?:O! aja, kallt lät det iallafall!

2008-09-17 @ 18:01:37
URL: http://beaklein.blogg.se/
Postat av: Eva

HAHAHAHA! NI SKA UT OCH CAMPA I KNIVSTA! HAHAHHAHAHAHHAHAH

2008-09-17 @ 19:22:06
Postat av: malin

jag är med dig moa :D (och så håller jag med eva, HAHAHAH ni ska campa i KNIVSTA hahahha)

2008-09-18 @ 18:14:30
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0