SundaySundaySunday!

What to do??!
Chilla ska jag göra!!

Måste börja med att tacka för igår. Middagen hos madde var jättemysig och pajen + salladen var väldigt god!

Idag gick jag upp 8.40. Orkade egentligen verkligen inte det men eftersom jag skulle jobba var jag så illa tvungen.
det var otroligt segt som alltid på söndagar. Är liksom knappt några alls som kommer och ställer frågor, eller inger osv. trisst för oss som är där och jobbar. Men det var i alla fall en söt liten kille på familjepasset idag. När hans lillebror gallskriker över att han inte vill gå hem så tröstar storebror´n med att - har du inte hört det här, borta bra men hemma bäst. haha jätteskön liten kille!

nej, när ajg skulle på toa nyss svimmade jag typ i hallen av ett kraftigt blodtrucksfall. Tror jag måste äta lite. Ska göra en frukstsmoothie på yougurt, apelsin, banan och kiwi. Gott va? jag har inte provat just det förrut men de låter ju smakigt!



Idag ansträngde jag mig lite extra på frukosten, det är typ en hobby som har byggts på. Kika in och se om ni blir sugna?



Nej nu blir det "lunch"!
sen kanske lite plugg, sen bara mysipysi. Fläskifilémiddag och tv! En slapp söndag hgelt enklt. Ska packa till pappa också!


Kommentarer
Postat av: Saga

Moa man blir ALLTID sugen på dina frukostar...men...kiwi på skinka? xD

2008-09-14 @ 16:37:26
Postat av: idaa

haha, tänkte skriva exakt samma sak som saga xD

2008-09-14 @ 17:02:12
URL: http://idaagillegard.blogg.se/
Postat av: Tove

Hallå, läskigt med blodsockerfall och avsvimning! Äta bör man annars dör man, Moa. Ibland skulle jag bara vilja baka värsta goda och stora kladdkakan till dig som du kan äta av när du känner att du är sugen.



Vi ska också äta fläskfilé till middag + att jag ska packa till pappa! Tvillingar Puss!

2008-09-14 @ 17:42:31
Postat av: Tove

Varför blev "tvillingar" i fet stil..? Tvillingar skulle det ha stått!

2008-09-14 @ 17:43:57
Postat av: Tove

Men whaaat! Jag skriver tvillingar omringat med * och så blir de blir i fet stil. Irriterande. Aja. Puss igen!

2008-09-14 @ 17:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0