Trött

Hejsanhöppsan!

Satt kvar i skolan till tre och gjorde lite "läxor"....blev en del annat också, som alltid när jag och Maria ska studera....:)
När jag kom hem så plckade ajg ur diskmaskinen (väldigt stolt tjej efteråt blev jag), sen satt ajg mig i soffan inne vardagsrummet med ett glas vatten, äpple och den nylånade engelskaboken. Efter 8 sidor var mitt huvud så tungt, mina ögon så villiga på att stängas och mitt sug på att läsa så lågt så ajg fick gå och lägga mig i sänge. Där somnade ajg 25 minuter tills Paula ringde och undrade massa :) Ska köpa trumpbyxor till henne imorgon bland annat.

Så ligger de iaf till, jobbigt att vara så trött men antar att ajg för skylla mig själv eftersom ajg var uppe för sent igår!
Ikväll ska jag och Maria på skivtåsng kondition med tina ute på Ultuna! Hoppas det är lika bra som sist, för skit va vi körde då!! Får piggna till med lite middag och kaffe innna dess. Ska käka fullkornspasta med stekt falukorv =) Mums...får jag känna på den?.....:S haha va?!

Nej men hörrni, vad ska ni göra ikväll?
Imorgon vet jag inte alls vad jag ska göra, alltså efter skolan. Går halv nio till kvart över två, men har bara tre lektioner. Ska på stan på eftermiddagen iaf. Alltid kul!

Hörs!

 Nu e min mat klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0