Tur med pumpsen!

Hola señorita/Señor!
Idag började min spanska, därav hälsningsfrasen: hur kändes då detta undrar ni...aaa jag tycker också kanske att de borde sägas.....nej men seriöst, det känns rätt jobbigt att ha börjat med språk eftersom de bidrar till TRE mindre sovmorgonar.....de känns liksom i hjärtat. men samtidigt kanske jag kan utveckla min blogg * tänk blondinbella*och uttrycka mig mer internationellt och få in lite spanska. haha.

Slutade i alla fall 16.40. Och jag tog mig igenom hela lååånga dagen! Sista lektionen var mitt indviduella val: Etik&Lisvfrågor....ganska flummigt....typ vad är döden, vad är liv, ska dödhjälp finnas....vad innebär ordet respekt? Och så fick vi lämna in förslag på kommande "topics" vi lämnade bland annat in förslagen "bara vara" och så diskutera vad gränsen egentligen går.........haha.

Efter skolan drog jag ner på stan för att försöka reklamera min grymma pump som blev ToeAlly fucked up under helgens bravader. Går man i en brandtrappa X antal ggr så kanske man inte akn räkna med att klacken är "skiiiitfin" ( tänk en sötis från G-sunda säga de). Men de gick i alla fall! Tyvärr fanns inte skon kvar men ska kirra ett par andra, fick iaf 250 i tillgodokvitto. Hardscore! Jag är bäst på att byta saker, är man en perfektionist så e man!

Juste, idag kom ajg på att min bogg tappat dess matdel som var så fin förrut, okej alla tjatade på att jag alltdi snackade mat och hälsa, men innerst inne vet ajg ju att ni vill veta :)

Så det här lagade jag ihop idag till middag.
Tonfisk,pasta,keso,paprika,majs,gurka,soltorkade tomater,körsberstomater,kikärter...och så lite olivolja, salladskrydda och citronpeppar.

 Efter blev de chokladkaffe och vispad mjök, och till de rusiin och madlar! Är de måndag så är de ju.



Men nu måste jag packa upp min asaker som ajg har med mig från pappa och sen ut och gå en runda! usch...de blrjar verkligen bli svinkallt nu! Får bli ett varmt bad efteråt!
Skola 8.40 till cirkus 14.... nånting imorgon! Sen jobba 16.30-19.00 wiihooo va kul.....NOT! Ska träna också ;)

PUSS&Kram

Kommentarer
Postat av: Enrique

Hola!!



Vety nice blog, I really like the way you describe the things that happens in your amazing life!!

2008-09-01 @ 20:30:11
Postat av: en señorita

señor heter det, själva ñ :et uttalas som 'nj'. Alltså inte 'señinor', inget i framför. :)

2008-09-02 @ 12:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0