vad händer?!

jag har tr¨kigt. Men känner mig lite smånöjd med att ha pluggat samhällskunskap. Har börjat gått igenom allt från början igen :) För att fräscha upp minnet lite.
Satt på lite hög musik just nu får att tagga upp mig lite!! tagga för nästa helg kanske??
 
Saga: Kiwi på mackan e gott,  de är Malin min kompis som har tipsat, fast gurka/paprika/tomat håller nog bäst i längden!

Vad har alla gjort idag då? är det inte en ovanligt seg söndag?!
Jag sitter själv och försöker hitta motivation till att oacka ner alla mina kläder till mitt hem hos pappa. Jag jag är trött på de, stackrs lilla mig som är skilsmässobarn!

Tovs: SM med Sussane imorgon? 18.00?! =)

Här får ni en "bra" bild!



Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, jag skulle vilja men Johan fyller år imorgon så vi åker direkt hem + att jag tränade idag. Men vi måste boka in något pass tillsammans någon gång! Kanske Helenas intensiv på söndag kl 18?

2008-09-14 @ 17:47:25
Postat av: Karolina

TAGGAAA till nästa heeeelg ;D

2008-09-15 @ 14:46:22
Postat av: Saga

Hahah nää är det sant? Måste testa...



Du inspirerar mig faktiskt Moi! Idag åt jag yoghust med blåbär, banan, solrosfrön och ngn nyttig fling-grejs! Stort för att vara mig ;)

Thanks helt enkelt!

2008-09-15 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0