Virus

Varje gång jag öppnar ett nytt fönster här på internet så kommer de upp reklam/virussaker. Så himla ENERVERANDE!
Slut på klagande!

Sitter här mätt och belåten efter ett ganska regält träningspass. 4 km Löpning på bandet. därefter "nergång". Sen en massa skivtsångövningar. + mage och strech! Har ju cyklat en fel med, både till skolan, till ekeby och hem från ekbey.
Nu kommer jag somna gott i natt! :) Efteråt bastade vi också. Riktigt skönt nu när de är så kallt och regnigt. jag skojar inte nätr jag säger att de har regnat varje dag i 2 veckor. börjar tröttna på mina regnkläder!

Hur som haver. Idag har ajg haft 7 lektioner. den sista var natur & Friluftsliv. Rätt flummigt! de kommer inte ligga på onsdagseftermiddagar i framtiden vilket känns väldigt bra, vem pallar 7 lektioner på en dag i ETT år?....hur som helst så ska vi ut och övernatta och vandra i Knivsta. (haha mobbat ställe) 1-2 oktober. Skoj :)

Imorgin börjar jag tolv, slitar ett. wiiihooo! Så nu ska jag kolla runt alla bloggar som jag gillar. Sedan sätta mig och kolla på idol. Förmodligen byta om också. Hade nämligen klänning, strumbyxor och klackar idag :) Lite kul att variera jeans för en gångs skull!
En kopp te vore ju inte helt fel heller. mm vaniljsmak!





Såhär kan de gå till jag tittar på tv. som ni ser händer det mycketmycket  :)
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: beundrare

sexigt

2008-09-10 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0