11.20

God morgon på er!

Idag ska jag träffa min moster + tre kusiner....vi ska äta middag hos min mormor, min mamma och bror kommer också :) STOR släktmiddag haha :)
Efter det så ska ajg träffa favorittjejerna (london-teamet) (finisarna) (m-flickens) /fotbollstjejerna) Kärt gäng har många namn you know!

Här under dagen så ska jag fortsätta läsa min engelskaroman, ta en dusch....förmodligen platta håret, fick ett otroligt sug på det, sen innan mormor så blir de kanske en snabbis nere i staden :) Vad vore livet utan city?

Vad gör ni idag? Mår ni bra?

Tjohej!!


Stadsparken 6/4 09.....snart blomstrar den igen, så man kan picknicka bland alla färger.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0