8.45

God morgon!

Sitter just nu hemma hos min mamma och knaprar hårdmackor med kaffe. Tänkte börja dagen med lite plugg bestående av etik&livsfrågor och historia. Börjar inte förrän 11.45 med matte.....älskar det...att bara kunna softa. fast jag och Maria har ungesk lunch-dejt kl 11, är värsta kostvetarna som ska laga ihop nått spännande i köket idag. Inte att missa :)

Men de var en sån härlig känsla idag, att vakna till solen som lyste, vilken energikick! Tröttheten var som bortblåst!!

Igår hade jag för övrigt en himla mysig kväll...satt i min härliga säng med massa kuddar och mitt duntäcke....men ett par söta trosor, stor tish, slarvigt uppsatt hår, en kopp rätt indian spice och tittade på tv samtidigt som jag bländrade igenom Ikea-katalogen sida för sida....jag har stora planer för mitt rum ska ni veta! kanske ska bjuda på middag här snart...nån gång i maj? Vem vet...

Ha en bra dag!!
(jag är på jobbet till 22. ring om ni vill mig nått)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0