Dagens syssla....

Hej på er snyggingar!

Idag har jag varit ute i morgahage med min mamma och hennes kompis Kina. Vi satt på ett jättefint ställe vid vattnet där det var hur veckert som helst. det var en sån skön dag...jag läste KLART engelskaboken (precis lagom till att skolan drar igång) sen började plugga lite smått inför geoografiprovet som jag har på torsdag. Duktig tjej.
Vi hade med oss matsäck med macka, ägg och kaffe....och mat smakar ju alltid som bäst i naturen när man är ute :) Lite färg i ansiktet känner jag att det blev också.

NU....Pulsjympa på Ekeby!
Ikväll? Fortsätta plugga, kolla så att jag har koll på läget inför veckan...planera in nått roligt att göra imorgon....ö.äta goda rester från igår....vi får se helt enkelt :)

Kramochpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0