Eftermiddag/kväll

När jag hade gått hem i solen, förbi alla nakna killar som spelade beach-volley...så bytte jag om, svepte ett glas vatten och sparng ut på en tur. Det var ashärligt...längst ån in mot stan...när jag var strax innan stadsparken så mötte jag min mor, farandes på hojjen, så då vände jag och pinnande tillbaka i ett stadigt och spänstigt tempo, ohja =) PLckade även lite vitsippor innan jag slank hem. Tog en dusch..data mig lite, käkade lax och grönskaswok med papps, satte mig här...plugga lite inför np writing imorrn...och nu ska ajg gå till mamma och hämta lite saker.

Måste hinna hem till kvällstet och tonårsliv bara! Men de gör jag väl.

Imorgon blir de prov som sagt mellan 8.30-10.10, sen blir de stan/sol/lunch/chill med maria och kanske nåra fler för hela slanten!!

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0